حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

دانلود کلیپ زیبا

 

 

کلیپ فلش «فیلم کوتاه» در خصوص گوشه ای از کارهای نابخردانه و زیبای ما  

 در قبال حیوانات ، این مخلوقات دوست داشتنی و مظلوم خداوند .

 

   جهت دانلود این کلیپ زیبا با عنوان "در سیاره ی ما" بر روی کلمه ی دانلود در زیر  

 این مطلب کلیک فرمایید . توصیه می کنم حتما ببینید

 

دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
Saghar پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://ANIMAL.clooblog.com

Kheyli narahat konande bod

[ بدون نام ] جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد